what was that?!




vineri, 4 ianuarie 2013

Provocatoare



am să îmbrac rochia cea mai roşie din oraş
de poalele ei agățase-vor  priviri străine
tinereţea se va întoarce cu faţa către mine
oamenii  îmi vor sorbi în ochi seninul buclucaş.

am să-mi pun în păr trandafirii cei mai roşii
și-am să mă-nconjur cu roiuri de fluturi arămii
nimeni nu va afla ce doruri port cu mine
ceilalți vedea-vor doar femeia multelor bucurii.

cu pașii mei egali trecând am să-nroșesc 
înserările, sau zorii zilelor, sau   amiezile târzii
voi purta plutind prin oraș dorințele, visele
femeilor, fetelor, bătrânelor ce nu pot îndrăzni. 

4 comentarii:

  1. Frumos! Alte cuvinte nu-si mai gasesc locul...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-am propus pentru anul acesta să memorez câte o poezie pe săptămână - să nu mă plictisesc după următoarele apocalipse :) Iată că am găsit subiectul primei săptămâni! :)

    Entckidu

    RăspundețiȘtergere