what was that?!




duminică, 27 ianuarie 2013

Grădini



Sunt momente când cred că toate grădinile lumii
nu fac altceva decât să repete Edenul la scară mică.
poate de aceea, de câte ori pătrund într-o grădină,
ochi mei nu-ncetează să-l caute pe Adam pe sub arbori
plimbându-se încovoiat, cu toată greutatea lumii
apăsându-i pe umeri !?

Oare mă crezi că, adesea, avându-te lângă mine, 
străbătând distanțați aleile goale,
simt și eu cum durerea lumii trece
de pe umerii tăi pe ai mei, povârnindu-i !?

Atunci, eu ce să fac dacă singurătății de pe umerii mei
îi mai adaugi și tu înc-o negură, în numele șarpelui ispititor?!
Ar trebui, poate, să-nveți că pentru femei 
vremea mărului e numai una!?

Un comentariu:

  1. "Idealurile care mi-au luminat calea şi mi-au redat din timp în timp curajul de a înfrunta viaţa cu bucurie, au fost: bunătatea, frumuseţea şi adevărul". Albert Einstein

    RăspundețiȘtergere