what was that?!




miercuri, 2 ianuarie 2013

Înflorire ratată


am așteptat lung timp să înfloresc,
dar am ratat clipa înfloririi
pierzându-mă fără motiv
în jocuri sterile de-a tinerețea târzie,
în amânări  pe altădată, 
în comentarea înfloririi altora
și, deși văzusem bobocul în floare,
clipa magică a deschiderii lui mi-a scăpat.
observ pe jos petalele scuturate
în culoarea lor trecut-incertă
și mă-ntreb: ale mele-s?
ce culoare ar fi avut 
trandafirul învoalt din mine
dacă nu eram ocupată să mă trec
odată cu înfloririle altora?

2 comentarii:

  1. 'Neata si la multi ani!

    Ne trecem toti.
    Urmam aceeasi cale.
    Uitam de noi,
    de vise, de idei...
    Mergand incet
    pe nestiuta cale,
    De nicaieri
    spre... nicaieri...

    Discutabil? Indiscutabil?

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! :)
    Probabil...indiscutabil.

    RăspundețiȘtergere