what was that?!




sâmbătă, 28 iulie 2012

Bărbații cei mai buni


Bărbații cei mai buni sunt cei
pe care nici o femeie nu-i poate avea,
neorânduiala din viața lor fiind așa de perfectă
încât niciuna nu și-ar găsi locul în ea.

Dacă te mulțumești, din viața lor
poți prinde doar frânturi repede smulse
astfel încât bucuria să nu prindă rădăcini,
dar la fel, te poți bucura de prilejul pe care ți-l dau
de-a nu mai adăuga erori trăirii.

La întâlnirea mea cu bărbatul năuc
am observat că el avea două fețe,
câte una pentru fiecare femeie din viața sa
(ori poate că avea chiar trei,
păstrând una pentru orice caz).

Mie îmi plăcea fața ce mi-era destinată
și, deși aș fi vrut să i-o văd și pe cealaltă,
știam că e acoperită de un țol opac
pe care-l trăgea, grijuliu,
de câte ori  curiozitatea mă stârnea.

Astfel de bărbați sunt și ei necesari
învățându-te, fără de voie,
că lumea devine greu locuibilă
în afara convențiilor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu