what was that?!




marți, 5 iunie 2012

Nenumărate diminețile...



nenumărate diminețile în care mă trezesc
și nu-mi dau seama dacă-i ieri, azi, ori mâine
iar primul gând ce–mi atinge ploapele este
unde-i bucuria, iar eu, de mai sunt, unde sunt...
unde-s eu copila, eu tânăra, eu femeia
cum de-am întins între o mare și o altă noapte
ștearsa, stearpa existență efemeră...
unde-s marile bucurii ale firii,
când, poate, au trecut fără să simt,
de ce mult prea târziu mi se arată
când trebuință nu-mi mai face
că lumea se naște odată cu fiecare
și tot cu noi odată dispare...
uimire, mirare, întâmplare
întrebări fără rost...
ce suntem, de unde venim, unde mergem
fiecare cu propriile lui întrebări
și nu cu mai puțin propriile sale răspunsuri,
în cazul ăsta cine mai știe
eu, de mai sunt, unde sunt...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu