what was that?!




marți, 5 februarie 2013

Mai știi?!


Mai știi ziua când, îndrăgostit, mi-ai dat în dar
o mică inimă de chihlimbar?!

Mai știi cum n-am știut ce să fac cu ea
Și-am pus-o repede-n piept peste inima mea?!

Mai știi cum, luându-ți mâna și ducând-o la piept
Ai tresărit speriat de un fâlfâit violent?!

Și mai știi cum te-ai îngrijorat că, pentru totdeauna,
Voi purta două inimi în piept, în loc de una?! 

Mai știi cana de cafea din care sorbeam amândoi dimineața
Convinși fiind că, odată cu noi, sorbea și îngerul iubirii ce ne dirija viața?!

Și mai știi clipele când citeam amândoi din aceeași carte
eu sprijinindu-mă pe brațul tău până târziu în noapte?!

Mai știi cumva ce s-a ales de dragostea noastră,
Înflorită în vara târzie, infinit de albastră?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu