what was that?!




vineri, 25 mai 2012

Lumea pe care-aș iubi-o fără rezerve

Lumea pe care-aș iubi-o fără rezerve
nu e afară și nu-i niciunde...

căutând-o de-o viață, nicicând afând-o

visez s-o-ntâlnesc la un capăt de mare
unde plaje pustii mărginesc nemurirea
păsări albe plutindu-i asupra
într-o necăutată uitare.

Umblând fără rost, rătăcind adesea cărarea,
opresc în drumul lor alți rătăciți
și mă destăinui:
caut lumea fără egal
în care oamenii nu se vaită
de ploaie ca de-o durere,
de soare ca de-un chin,
de iubire ca de-o boală.

Dar ei, neștiutori, ridicând din umeri
rătăcesc propriile lor drumuri, neaflând.

Și mă întreb întorcându-mă-n mine:
lumea ține de noi, ori de alții
în care noi ne plantăm sperațele
așteptându-le să crească?

Lumea pe care-aș iubi-o fără rezerve
poate e înlăuntrul meu
iar eu n-o văd
ori, văzând-o, n-o recunosc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu